A ešte raz vianočné...

17.12.2014 14:29

Mamiiii ja by som chcela na vianoce psa.....

- Nevymýšľaj! Bude kapor ako každý rok !!!!!



"Pán riaditeľ, môžete mi dať zajtra voľno?" pýta sa v práci pán Novák. "Manželka chce, aby som jej

pomohol s vianočným upratovaním."

"Z takého dôvodu vám predsa nebudem dávať voľno!" rezolútne to odmietne riaditeľ.

"Ďakujem," vydýchne si zamestnanec. "Vedel som, že je na vás spoľahnutie."



O Vianociach hovorí mamička Jožkovi: "Jožko, zapáľ vianočný stromček."

Za chvíľu príde Jožko a hovorí: "Aj sviečky?"



Jožko sa pýta na Štedrý deň rodičov:

"Určite mi toto všetko priniesol Ježiško?"

Mamička na to: "Áno, a kto iný?"

Jožko sa zamračí: "A čo ste mi teda priniesli vy?"



Jožko píše Ježiškovi. Ježiško, keď mi donesieš motorku budem celý týždeň dobrý. Jožko sa zamyslí a

povie si, ale ja nevydržím byť dobrý celý týždeň, roztrhá list a píše nový. Milý Ježiško keď mi donesieš

motorku budem celý deň dobrý. Zase sa zamyslí a roztrhá list. Potom sa pozrie na obraz Panny Márie

a zamkne ho do skrine. Začne písať nový list: Milý Ježiško, zajal som tvoju matku, výkupné je

motorka!

Jožko dostane pod stromček obálku s 20 EURovkou. Mamička: "A čo povieš tete?"

Jožko: "Stará držgroška?"



"Každý rok k nám na Silvestra chodí svokra, ale tento rok asi urobíme konečne výnimku!"

"Akú?"

"Pustíme ju dovnútra!"



Muž: "Zlatko, čo by si chcela na Vianoce?"

Žena: "Neviem...."

Na druhý deň cestou z roboty nájde muž kúsok hrdzavého plechu, schová si ho a na Štedrý deň ho dá

manželke pod stromček.

Žena: "Čo to, do pekla, je?"

Muž: "Neviem..."



Poslanci v parlamente sa rozhodli, že počas Vianoc urobia v NR SR živý Betlehem. Narazili však na

vážne problémy:

V celom parlamente nenašli ani jednu pannu, a ani troch mudrcov. Naopak, bol veľký prebytok volov

a somárov.



Janko sa na Vianoce pýta otca:

- Oco vieš, ktorý vlak najviac mešká? No predsa ten, čo si mi sľúbil minulé Vianoce.



https://vianoce.sk/24503-sk/vianon-vtipy.php

—————

Späť