Môj Halloween

22.10.2013 20:31

     Halloween je pre mňa prekrásny sviatok. Plné okná hrôzostrašných tekvíc a ozdôb. Na tento deň sa pripravujem aspoň 2 týždne dopredu. Niektorí ľudia tento sviatok neslávia. A to je aj normálne. Halloween je môj druhý najobľúbenejší sviatok  po Vianociach. Páči sa mi, keď majú  v kvetinárstve rôzne  ozdoby. Navodia takú fascinujúcu atmosféru.

     Ja mám rada organizovanie. Skoro všetko doma organizujem (napr. sviatky, poriadky). Aj v dospelosti chcem organizovať. Preto chcem byť organizátorka.

     Na Halloween spravím:

 - kostými (pre brata aj pre mňa), buď ich vyrobím alebo niečo zoženiem,         

  - výzdobu napr. visiace pavúky,

  - ozdoby na stôl, sviečky alebo výrobky z Rexíka.

      No a nesmie chýbať halloweenska hostina ako pečená tekvica (tá je hlavným symbolom Halloweenu) či sladkosti z obchodu pripravené, aby sa zjedli na Halloween. 

 

Mirka Botková VII.A

 

—————

Späť