Valentínske básne VIII.A a VIII.B triedy

21.01.2015 14:01

Večer s tvojou krásou

Napúšťam vaňu,

zažínam sviečky.

Nalievam šampus,

užívam chvíľočky.

Prichádzaš ku mne ,

nežne ma hľadíš.

Ty a tvoja krása,

nádherne ladíš.

Pocit, ktorý zažívam,

ani neopíšem.

Je len pre teba,

lebo ťa milujem.

Marko Kosica VIII.B

 

Túžba po láske

Vždy na teba myslím,

drahá moja, len aby si vedela,

aby si nezabudla.

Si ako tá ruža,

ktorá je červená sťa krv.

Budem si ťa chrániť

za každú cenu, milá moja.

Moje srdce bije pre teba,

pre teba, drahá moja.

Máš oči ako to šíre nebo.

Si pre mňa viac ako zlato,

neviem prestať na teba myslieť.

N. Németh 8.B

 

 

Tvoja krása

Chcem vidieť tvoje oči,

ten zelený jas v nich,

chcem počuť tvoj hlas,

chcem bozkávať tvoje pery.

 

Chcem ti šepkať sladké hlúposti,

chcem vidieť, že počúvaš,

chcem dať ti chvíľu radosti,

chcem, aby si mi ju vrátil.

Viktória Vavrececsán VIII.B

 

Stratená láska

Milujem Ťa, moja láska,

si krásna sťa sedmokráska.

Do smrti som ťa chcel milovať,

lenže ty si chcela len manipulovať.

Už spľasli naše možnosti,

stratený prípad bez budúcnosti.

Lebo každý jeden príbeh svoj koniec má,

aj ten náš, už len ohlásil koniec nám.

Ja za tebou už nikdy nebudem smútiť

a už len po pokoji budem túžiť,

po veľmi dobrých kamarátoch,

s ktorými budeme chodiť po emirátoch.

Tomáš Kósa VIII.A

 

Láska na prvý pohľad

Prišiel ten očakávaný deň,

na ktorý nikdy nezabudnem,

ti poviem, som tvoja len,

neočakávala som taký krásny ale krásny sen.

Svadobné šaty biele ako sneh,

dlhé ako prameň vody.

Tvár žiarivá od radosti,

kytica pozbieraná z tých najkrajších ruží,

úsmev lásky plný.

Barbora Tomásová VIII.B

 
Láska a následky
 
Láska je niečo nepopísateľné!
 
Láska je šťastie a smiech,
 
taktiež je bolesť a sen.
 
Keď spoznáš novú lásku,
 
dopúšťaš sa veľa chýb,
 
kým ten pravý nepodal ti ruku,
 
a ty bez neho nemôžeš žiť.
 
Toľko ľudí sa už sklamalo,
 
toľko očí sa v slzách topilo.
 
Pre láska, ktorá sa premenila na prach,
 
lebo ich oklamala pýcha a zrak.
 
Samota sa stáva ich priateľom,
 
Kým sa neotočia iným smerom.
 
Michaela Šuleková VIII.A
 
 

Láska

Láska je anjel aj diabol spolu,

láska je šťastie, čo prináša smolu.

láska je človek, koho ľúbim,

láska je moc po ktorom túžim.

Láska je oheň, čo sa rozhorí,

ktorý nám srdcia roztopí.

Zamilovaní sú ako holuby,

ako ryby v mori.

Noeni Nagyová VIII.A

 

Keď láska odchádza

V tmavom kúte, kúte sedím,

tvár v dlaniach mám,

chcem ťa opäť vídať

a vidieť tvoju krásnu tvár.

 

Oči modré ako nebo,

vlasy sťa hodváb,

nuž odchádzaš,

a mne to srdce rve,

ako keď sa ihla zapichne do prsta

 a Ruženka odpadne.

Hanka Kajanová 8.B

 

Nekonečná láska

Krásna tvár a krásne oči

hlava sa mi hneď zatočí

prvý pohľad krásny bol,

môj hnev už aj uhasol.

 

Láska je pocit ktorý má každý,

je to už spomienka čo ostane navždy

milujem časy keď to všade iskrí

a ľudia láskou sú si istý.

 

Michelle Kotradyová 8.A

 

List

Láska je smútok, láska je hriech,

láska je krásna, keď je v ňom smiech.

Pero píše, srdce volá

milujem ťa láska moja.

Chcem vedľa teba stáť,

chcem s tebou hviezdy počítať,

chcem tvoje srdce mať,

s tebou plakať aj sa smiať.

Hai Dávid Vu Thanh VIII.A

 

Neľutujem

Chvíľky s tebou neľutujem,
A ja keď za iným neputujem,
Začala som ťa ľúbiť,
A spomienkami blúdiť.
Futbal sa stal mojim životom,
A ty mojím pilotom.
V lietadle nesedím len s tebou,
Ty ostal si sám sebou.

Reni Bukaiová VIII.A

 

Zbohom láska

Tvoje oči boli sťa oceán,
tvoj bozk na líci ponechám.
Tvoje vlasy sťa letný vánok,
u mňa doma niet radovánok.
Niet pre mňa devy krajšej,
preto ja snívam o tebe pri fotke našej.
Pred´si len tá láska naša nevydržala,
tá krutá vojna nám všetko zmarila.
Láska moja odpočívaj v pokoji,
ty vždy budeš v srdci mojom,
preto kričte bratia moji,
láska nášho brata zbohom!

Adam Konc 8.A

 

Aká je láska
Láska horí ako plamene
a jej oheň nikdy nezhasne.
Pri ňom sa srdce ohreje
a od šťastia sa zachveje.
Jej hlas je zvučný ako trúba,
z ktorej vychádza krásna hudba.
Každý si pri nej spievať chce,
kým posledný ton nedoznie.
Oči žiaria ako hviezdy,
ale v slnečnom jase zbledli.
Láska však nikdy nezbledne,
naveky v srdci zostane.

Attila Márkus 8.A

 

Čo je to láska?

Láska, to je cit ľudský,
čo každý v srdci má.
Kto ho nemá, tak ten nevie,
o čo prichádza.
Každý z nás v šak z lásky žije,
Tú pravdu nevezme nám nik.
Láska, tá je nekonečná
Ako voda z riek.

Karin Lencseová VIII.A



  Láska moja

Keď myslím na teba
srdiečko mi silno búcha.
Ty ani nevieš, čo by som spravila pre teba.
Náš vzťah by bol ako dúha.
Vždy keď mi napíšeš,
ja sa milo usmejem.
Pevne verím,že nikdy neodídeš,
za všetko ti dakujem.

Andrea Buzás VIII.B

 

Neopätovaná láska

Mesiac sa usmieva, keď sa nebo mračí,

že ma moc miluje,mi nenaznačí.

Myslím na teba dni aj noci,

no nikdy ťa nebudem mať v svojej moci.

Medzi nami už nie je zázračná láska,

skončilo to a srdce mi praská.

Ľúbiš už inú ja stále len teba,

dopraj mi hviezdy z celého neba.

Kateryna Ferenets VIII.A

 

 Túžba

Ľúbim ťa si pre mňa celý svet.

Ľúbim ťa si môj krásny kvet.

Ty si pre mňa tou pravou

láskou mojou jedinou.

Už nechcem cítiť ten chlad samoty.

Chcem byť už len v tvojom objatí.

Moja duša po tebe túži,

ale viem že ti ublíži.

Nguyen Ngoc Lien Lucia     8.A

 

Moja láska

Keď vyjde slnko na oblohu,

moje oči sa otvoria,

myslím len na jednu osobu,

len na teba.

Si ako moja

druhá polovička tela,

bez teba by som žiť nezvládol.

Sme ako jedna duša,

milujem ťa, láska moja.

Dávid Židek     VIII.A

 

Detská láska

Moja sestra malinká

v izbe sladko spinká.

Keď sa ráno prebudí,

otázkou ma zobudí:

„Prečo ma on neľúbi?

Vybila by som mu zuby.

Darčekmi  ho obsypávam,

v noci  z neho stresy mávam.

Dúfam, že keď vyrastie,

povie mi on: Teba chcem!“

 

Sofia Kissová VIII.A

 

Bez názvu

Pre tvoje modré oči

umrieť sa oplatí

a ten tvoj krásny smiech

nič nenahradí

a tie tvoje vlasy

predstavy telom holej krásy

a tvoje pery sladké ako med

ponesú ten krásny kvet

čo teraz z lásky

dávam ti hneď

Ľuboš Dúbravec VIII.A

 

Moja budúca

Stretol som dievča

Čo krásne malo oči

Sťa jasné hviezdy

Za tmavej noci

Hlas jej zvonivý

Sťa potok zurčiaci

Prebúdza každého

Krok lahodný

Sťa tancujúca víla volá

Chyť ma

a budem navždy tvoja

Gabriel Tóth 8.B

 

Čas

 

Pod mesačným svitom

Duša sa vanie svetom

Mám chuť vzlietnuť ponad zem

A vychutnať si ten krásny sen

Keby zastavil sa čas

A ponad zem by vanul mráz

Vychutnala by som si čas

Ktorý plynie z nás

 Vychutnať si objatie

Keď čas tak rýchlo neplynie

Miroslava Botková   VIII.A

 

 

—————

Späť